20 Aprilie 2017: Triumph o introduce în scenă pe actrița Liv Tyler, noua imagine Triumph Essence a colecției Toamnă-Iarnă 2017. Punând în valoare senzualitatea feminină și încrederea în sine, noua campanie prinde viață prin superbele fotografii surprinse de legendarul fotograf de modă Rankin, marcând o nouă direcție incitată pentru brandul Triumph Essence.
Chic, elegant and seducător, Triumph Essence definește lenjeria ca piesa de rezistență în garderoba oricărei femei moderne pline de stil. Colecția premium din acest sezon stă sub semnul ‘Opulent Art Nouveau’ și introduce un stil intim și delicat, surprins la perfecție de Liv Tyler și confecționat din satin mătăsos, plasă decorată cu catifea și dantelă.
Suzanne McKenna, Global Head of Brand, Triumph declară că “Liv Tyler reprezintă sinonimul total Triumph Essence, încredere feminină inspirată prin frumsețe și eleganță. Liv este o femeie modernă în adevăratul sens al cuvântului, mamă și actriță de un farmec natural ce inspiră femeile de pretutindeni. Este vorba de atracția infailibilă față de ingenuitatea sa, surprinsă perfect de noua campanie Triumph Essence.”
Liv Tyler adaugă: “Este o onoare incredibilă pentru mine să lucrez cu Triumph, un brand pe care îl cunosc și admir de atâția ani! Are o istorie nemaipomenită, iar colecția Triumph Essence mi-a picat cu tronc! Este cu totul specială, fiind chic și jucăușă în același timp. Abia aștept să o văd lansată.”
Campania Triumph Essence se anunță în octombrie 2017, după lansarea ‘Find the One for Every You’, campanie globală Triumph fotografiată tot de Rankin, care precizează: “Liv este de o frumusețe naturală fascinantă, pe care am reușit cu ușurință să o surprind în această campanie. Inspiră o eleganță nesfârșită și strălucirea hollywoodiană de la care nu ne putem lua ochii.”